Dissabte 18 de desembre de 10.30 a 13.30h
18 de desembre de 2021
Espai: Carmen Amaya
Joaquín Collado ens convida aquest taller que consisteix en un entrenament inicial sobre els principis bàsics del pilates i el ashtanga ioga mysore aplicats a la dansa, i d'una segona part de recerca coreogràfica sobre una sèrie de pautes d'improvisació.
Joaquín Collado és artista i investigador del moviment, el cos i la imatge
En cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i les corresponents restriccions, l’activitat s’adapta per a que pugui realitzar-se de forma virtual o presencialment, reservant-se el dret d'adaptar les sessions, respectant a usuaris i tallerista. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció.
Preu: 15,50 € (IVA inclòs)
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
Suplement per al material
Recorda que alguns tallers tenen suplement per al material comú, que hauràs de pagar en efectiu el primer dia de classe.
Tarifes reduïdes
Per beneficiar-te de reduccions de tarifes cal que presentis la documentació i facis la inscripció presencialment al centre.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
PROGESS S.L (B59960526) | Av. Diagonal 392, 1r 1a,
progess@progess.com
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC BARCELONETA
carrer Conreria, 1-9
08003 Barcelona
932563300
info@civicbarceloneta.com